2011. április 4., hétfő

Provancei csirketorta



Hozzávalók:
1 egész csirkemell
3 ek liszt
3 ek tejföl
15 dkg reszelt trappista
só, pici bors, provancei fűszerkeverék
15 dkg szeletelt bacon

Elkészítés:
A csirkemellet olyan apróra vágtam, amilyenre csak tudtam, a daráltat mégsem ajánlom, mert a kész étel fogyasztása közben így jobban érvényesülnek az ízek, izgalmasabb így az étel.  Belekevertem az összes többi hozzávalót a bacon kivételével. Egy kisebb szilikon tortaformát kibéleltem a baconnal, majd erre öntöttem a csirkés masszát. A tetejére szintén bacon került, ami esetleg kilógott, azt is rá lehet hajtogatni. Hideg sütőbe tettem, 170 fokig melegítettem, majd ezen a hőfokon sült kb. 35-40 percet. Amikor a bacon szép piros a tetején, akkor jó, figyelgetni kell, nehogy megégjen. Hidegen, melegen egyaránt tálalható.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése