2013. június 27., csütörtök

Mikrós süti, ami finom

Régebben ettem néhányszor mikrós sütit, de nem igazán nyerte el a tetszésemet. Akkor az interneten talált recepteket követtem. Most félig-meddig kényszerből, újra nekiálltam. Gyorsan kellett édességet tenni az asztalra, és ott volt két kiló eper, amiből mindenképp valami különlegeset akartam készíteni. Így született ez a töményen keserűcsokis sütemény chilis eperszósszal.

Hozzávalók:
4 ek liszt
negyed kávéskanál sütőpor (ezt a kettőt jól elkeverni, aztán jöhet bele a többi)
3 ek cukor (barna)
2 ek keserű (natúr) kakaópor
1 tojás
3 ek olaj
4 ek tej
néhány szelet keserű csoki apróra vágva

Elkészítés:
A sütihez mindent összekevertem, szuflé formákba (bögre is jó) tettem, kb. a formák feléig, hogy még tudjon emelkedni. Mikróban másfél perc alatt megsütöttem. Ha nem jön ki elsőre a süti, egy késsel körbe kell vágni. Kistányérra borítottam, mellé kanalaztam az eperszószból. Valami csoda finom lett!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése