2013. június 27., csütörtök

Chilis eperszósz

Újabb nagy kedvenc az édességek között. Olyannyira, hogy egy hét alatt ötször készítettem el...
Csokoládészufléhoz, vagy egy egyszerű mikrós csokis sütihez is kiváló. A keserű csokoládé, az édes eper és az erős chili valami egészen fantasztikus ízvilágot képez együtt. A színei is gyönyörűek. Elkészíteni pedig mindössze pár perc, mikrós sütivel kínálva a kettő együtt negyed óra alatt megvan.

Hozzávalók:
fél kg eper
1 ek cukor
1 pici szárított chili (nagyjából mag nélkül)

Elkészítés:
A megmosott epret kicsumázva, félbevágva rozsdamentes edénybe tettem a többi hozzávalóval együtt. Kb. fél deci vizet öntöttem alá, és főzni kezdtem. Gyakran megkeverve 10 percig forraltam kis lángon.
Ennyi.
Mehet a süti köré.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése